افزایش ۳۰درصدی قیمت سیب زمینی در چهارمحال وبختیاری قابل قبول نیست
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری مهر، الله‌کرم نصیری پیش از ظهر یک شنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه موجودی شکر در انبارهای استان مطلوب است، اظهار کرد: عرضه شکر با چند نرخ در بازار قابل قبول نیست.

عایق بندی استخر

 

وی عنوان کرد: نرخ مصوب شکر در درب کارخانه ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است و فروشنده باید سود مجاز را برای عرضه رعایت کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۷۰ تن شکر در استان آماده توزیع است، تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی مقدمات توزیع شکر را در بین واحدهای صنفی فراهم کند.

قیمت شکر در چهارمحال و بختیاری متعادل نیست

نصیری ادامه داد: در حال حاضر قیمت شکر در استان متعادل نیست و باید قیمت‌گذاری توسط سازمان جهاد کشاورزی انجام شود.

آبیاری تحت فشار

 

وی با تاکید بر اینکه هرگونه قیمت‌گذاری کالا باید به تصویب ستاد تنظیم بازار برسد، گفت: قیمت محصولات کشاورزی، کالاهای تولیدی باید توسط گروه کاری بر اساس قیمت تمام شده محصول آنالیز شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص وضعیت ذخیره گندم در چهارمحال و بختیاری، مطرح کرد: طبق آمار اعلام شده توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی تا ۸۷ روز آینده، ذخیره گندم در استان جواب‌گوی نیاز است.

نصیری افزود: همچنین مجوز حمل ۱۳ تن گندم دیگر به استان اخذ شده و هیچ‌گونه نگرانی بابت تأمین گندم در استان وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه احساس می‌شود با جابجایی وظایف نظارتی بین سازمان صمت و سازمان جهاد کشاورزی نظارت بر نانوایی‌ها ضعیف شده است، اظهار کرد: نظارت باید از مزرعه تا سفره انجام بگیرد.

۲۰ تن تخم مرغ آماده توزیع در چهارمحال و بختیاری است

عایق بندی استخر

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری کیفیت نان را یکی از موضوعات بسیار مهم دانست و عنوان کرد: باید نظارت بر افزایش کیفیت نان در استان تشدید شود.

نصیری با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی قیمت سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: در حال حاضر سیب‌زمینی به اندازه نیاز در انبارها موجود است، بنابراین افزایش قیمت این محصول در بازار قابل قبول نیست.

وی گفت: افزایش قیمت محصولات کشاورزی باید به تصویب ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص بحث عرضه مرغ و تخم مرغ در استان، گفت: ۲۰ تن تخم مرغ آماده توزیع در استان است.

قیمت‌گذاری مرغ از فضای رقابتی خارج شود

آبیاری تحت فشار

 

نصیری با بیان اینکه مرغ مازاد بر نیاز در استان تولید می‌شود، تصریح کرد: قیمت مرغ باید کاهش داشته باشد فلذا سازمان جهادکشاورزی موضوع قیمت‌گذاری مرغ را دنبال کند.

وی مطرح کرد: قیمت‌گذاری مرغ باید از فضای رقابتی در چهارمحال و بختیاری خارج شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید کالا با قیمت ارزان به دست مردم برسد، توضیح داد: برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در اولویت قرار بگیرد، اتاق اصناف نیز باید دراین خصوص همکاری لازم را داشته باشد.

نیروگاه سیکل ترکیبی

 

وی در خصوص لزوم افزایش نظارت در بازار، عنوان کرد: ۲۰۰ بازرس جدید به مجموعه تیم نظارتی اضافه شده است، باید لیست بازرسان اتاق اصناف به سازمان جهادکشاورزی، صمت، تعزیزات و استانداری ارسال شود، سازمان صمت نیز با سازمان جهادکشاورزی در بازرسی‌ها همکاری داشته باشد.

کد خبر 5401159

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , عایق ژئوممبران , استخر کشاورزی , عایق استخر , ورق ژئوممبران , ژئوسنتتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: